söndag, december 27, 2009

Julrusch!


Underbara julhelgen lider nu mot sitt slut och det är dags att summera. Jag var sjuk och orkade med allt ståhej tack vare alvedon. Julafton var som vanligt stillsam och mysig med några släktingar och familjen. Jag tror faktiskt att jag fick det mesta på min önskelista!
På juldagen firade vi som vanligt den andra julaftonen hemma hos farmor & farfar tillsammans med alla kusiner. Livat som vanligt och stora presenthögar!
På annandagen passade jag på att ta det riktigt lugnt, jag åt frukost vid tv:n till Love Actually och förundrades återigen vilket lyckopiller den filmen är!
På kvällen lyckades jag ta mig till Orrholmen, efter mycket busstrul, där jag satt och nickade till medan grabbsen spelade NHL. De tröttnar aldrig och jag förstår inte tjusningen med tv-spelshockey..

Idag har jag varit själv hos Samuel för han jobbade som vanligt. Jag duschade länge, åt god frukost vid tv:n och passade på att kolla diverse repriser. Sedan gjorde jag ett litet städryck. Duktiga mig :)
Imorgon tar jag och bror tåget till Göteborg för att gå på utomhusmatchen med Färjestad-Frölunda. Termobyxorna på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar