tisdag, januari 20, 2009

God Bless America!


Hjälp vad den här bloggen uppdateras ofta. Man hinner inte med i svängarna. Or not.

I alla fall. Nu sitter jag sjuk i min säng och har precis sett Barack Obama svära president-eden på tv. Bush flög iväg i en helikopter till Texas och vi får verkligen hoppas att han stannar där for ever and always.
Natten till måndag toksnöade det och nu håller allting på att blaska bort. Underbara januari.
Mitt liv går väldigt mycket upp och ner nu. Jag har sedan länge konstaterat att jag är en väder-människa som påverkas otroligt mycket beroende av färgen på himlen.
Just nu är den grå och då är även jag ganska grå.
Jag värdesättar mina underbara solglimtar otroligt mycket men jag hemlighåller för mig själv vilka de är.

Snart kommer mamma hem och lagar fiskbullar till mig. Nom nom!

Omnia vincit amor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar