lördag, februari 21, 2009

Sportlov


Äntligen är det sportlov! Jag har längtat och längtat och längtat och jag tycker faktiskt att tiden har gått jättefort!
Jag fick en perfekt start på lovet igår också. Var hemma hos Samuel och latmaskade mig ordentligt med film, pizza, godis och chips. Filmen Bolt rekommenderar jag varmt till alla :D


När jag kom hem på eftermiddagen idag såg hela huset ut som ett bombnedslag. Överallt var det vantar, överdragsbyxor, termosar, väskor och skidstavar. Riktigt mysigt, jag trivs som fisken i vattnet när det är rörigt och lite kaos!
Nu har jag städat mitt rum så att farmor inte ska slå ihjäl sig när hon ska vattna mina blommor medan vi är borta. Också har jag bakat negerbollar!
Imorgon sticker vi till Branäs med familjen Borr. Jag vet alldeles säkert att det kommer bli fem underbara dagar i skidbacken. Datorn åker med för att vi ska kunna titta på film och om vi har tur så hittar vi kanske en internetuppkopppling nånstans bland snödrivorna.

Se upp i backen, fyra hål i nacken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar