måndag, mars 02, 2009

Tänkte testa att skriva nåt kort varje dag. Så att det verkligen blir en blogg detta. (Y)

Har haft ett underbart sportlov! Åkte skidor fem dagar i soliga Branäs, åt god mat, mycket godis och umgicks med många trevliga filurer. Jag blev medveten om hur otroligt dåligt tränad jag är eftersom jag höll på att inte komma ur sängen efter första skiddagen. Skärpning blir det nu! Har därför ringt och bokat gyminstruktör på F&S till den 12 mars. Tänkte därefter försöka träna tre gånger i veckan. Får väl se hur länge jag håller det löftet...

Helgen var mycket lyckad den med. Hann med att träffa de flesta av mina vänner. Vickan kom hit från Göteborg och vi fick oss några glada skratt :)
Sedan var jag på Score (och även en timme på arena) på lördagen och en massa på Orrholmen.

Idag hade vi välbehövlig studiedag. Så nu har jag vilat upp mig och är fit for fight for school! Lite grann åtminstone... Det är ganska mycket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar