söndag, mars 08, 2009

Hej hej Monika!


Så var ännu en helg passerad och måndagsmorgonen närmar sig med stormsteg. Blä!
I helgen har jag läst igenom femtio papper (fram- och baksida) i projektarbetet. Det känns sitbra att jag äntligen har kommit igång men det är ganska enformigt och trist...

Jag har också letat runt på tradera.com efter balklänningar och hittat denna underbara prinsessklänning! Så fort vi får klartecken om balen ska jag och mamma börja sy ihop något liknande. Jag längtar! Om jag däremot inte får gå på balen skjuter jag mig.

I lördags ägnade jag ca. två timmar åt Melodifestivalen för första gången i år. Det var skräp är min enda kommentar. Bra programledare, idiotiskt upplägg, dålig musik och alldeles för utdraget.
Star Pilots bidrag "Higher" är det mest uppenbara plagiat jag någonsin hört.
Och varför måste Amy Diamond klä sig så hon ser ut som fjorton?!

Imorgon är det en lång dag. Halv nio till fem. Sen ska jag sola för det är skönt som fasen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar