söndag, mars 22, 2009

Så var helgen slut

Min blogg har ändrat utseende. Dock är den inte färdig. Fortsättning följer.

Helgen har varit helt värdelös bortsett från trevlig lördag- och söndagkväll. Jag har aldrig haft så mycket plugg i hela mitt liv som jag har nu. Helt sjukt!
Och tyvärr är det mycket kvar trots att jag har offrat hela denna helgen och avstått från en resa till Stockholm som säkert skulle ha varit hur kul som helst.
Idag fick vädergudarna för sig att skicka ner lite snö till jorden för det var ju precis vad vi alla ville ha. Dock borde jag väl vara glad att inte solen gassar dag ut och dag in eftersom årets upplaga av pollenbesvär redan har smygstartat. Men trots att jag inom en snar framtid kommer önska att jag inte vore född välkomnar jag ändå våren, solen och värmen med öppna armar.
Let there be pollen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar