tisdag, mars 31, 2009

Ingen sommar utan reggae


Nu sitter jag och softar med reggae-radio och längtar efter varmare dagar. Har varit hos Millie i Forshaga och färgat håret på henne. Också har hon hjälpt mig med min grymt snygga namnskyltgrejimoj! Fett mycket najs är den :D
Hon ska åka till Island imorgon och jag är avis. Fast jag skulle inte ha ro nog till att åka bort nu tror jag. Det är för mycket jävla projektarbete och för lite chill.

Imorgon är det svenska nationella-uppsatsen i fem härliga timmar. Hur ska man klara det utan mat ?! Jag funderar på att smuggla in ipod för annars är det jobbig tystnad om man inte kommer på vad man ska skriva om.
Det börjar någon ny lag imorgon om detta med fildelning. Jag fattar ingenting som vanligt. Men så är det ju första april imorgon också, så det är väl bra att börja värma upp.
Jag förbereder mig på lur-attacker från en person vars stora passion här i livet tycks vara att lura oskyldiga, arma flickor som förlitar sig alldeles för mycket på vad denne säger.
Nu ska jag äta en glass och digga vidare.

Rastaman live up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar