torsdag, mars 26, 2009

... och katterna bara sover


Jag har fått klagomål från de södra delarna av Karlstad att jag är dålig på att skriva regelbundet. Jag är dålig på att göra det mesta regelbundet. Så är med det.

Nu har jag precis skrivit klart min jobbansökan till Sunne Vattenland som jag verkligen hoppas att jag får. Jag har sökt nästan alla tjänster men hoppas mest på att få vara med i aktivitetsgruppen. Då får man bl.a anordna barnkalas! Det vore ultimata grejen för mig :D

Skolan vill jag inte skriva om för den gör en glad, kreativ och vårsprallig malin till en inomhussittande, stressad och otrevlig butterkaka. And that's all I have to say about that.

Nu ska jag gå och koka mig nudlar och sen ska jag iväg till gymmet. Kanske blir det lite övningskörning på samma gång. Nu när jag har avklarat att få motorstopp när jag stod först i kön av ungefär en miljon bilar och trafikljuset slog om till grönt, så finns det ju inte mycket mer att frukta känns det som. Det vore ju förstås om man skulle slå på stort och motorstoppa på motorvägen. Jag ska tänka på saken!

1 kommentar: